Často kladené otázky

 

Přehled témat

objednávky a elektronické obchodování
záruky a reklamace
Technické informace o výrobcích
Výrobky z nerezové oceli


objednávky a e-shop

Vyžaduje nákup v našem obchodě registraci?

Ne, v našem obchodě se nemusíte registrovat. Nákup můžete provést bez přihlášení, stačí přidat produkty do košíku, poté kliknout na tlačítko "přejít k objednávce", kde je třeba zadat potřebné údaje pro odeslání a zvolit způsob platby.

Můžete si objednávku vyzvednout osobně?

Ano, objednávku si můžete vyzvednout osobně v naší stacionární prodejně, která se nachází na třídě Witosa 31, v prostorách 115 Galerie Panorama. Prodejna je otevřena od pondělí do pátku od 10 do 18 hodin a v sobotu od 10 do 14 hodin. Po odeslání objednávky budete telefonicky, e-mailem nebo SMS zprávou informováni o tom, že je váš nákup připraven k vyzvednutí.

Jaká je doba realizace objednávky?

Doba realizace je uvedena u každého produktu na našich webových stránkách a pohybuje se od 24 hodin do 10 dnů. Pokud je produkt označen jako "skladem, odesíláme do 24 hodin", znamená to, že takovou objednávku lze vyřídit "na místě".
Doba dodání objednávky

Jak mohu zaplatit za zakoupené zboží?

Zakoupené zboží můžete zaplatit: "na dobírku", tj. v hotovosti kurýrovi, klasickým převodem, rychlými převody prostřednictvím služeb nabízených payu a paypal.
Formuláře pro platbu

Co je to diskrétní zásilka?

Diskrétní zásilka je především péče o pohodlí zákazníka při nakupování. Všechny naše výrobky jsou zasílány v balíčku bez loga obchodu, aby žádná nepovolaná osoba neměla šanci zjistit, co může obsahovat.
Discreet-balík


Záruky a reklamace

Má zakoupený vibrátor/masážní přístroj/masturbátor záruku?

Ano, na každý je poskytována roční záruka distributora, na některé je navíc poskytována 10letá záruka výrobce na materiál.

Můžu vibrátor/massager/masturbátor vrátit?

Ano, podle polských zákonů lze zboží zakoupené na dálku vrátit do 14 dnů od převzetí bez udání důvodu. Náš obchod tuto možnost prodlužuje až na 100 dní. Vrácené zboží nesmí nést stopy používání a v případě výrobků s fóliemi nebo plombami musí zůstat neporušené.
Podmínky reklamace a vrácení"

Na co se vztahuje záruka?

Pokud výrobek přestal fungovat nebo je poškozený a nepoužitelný, může zákazník na základě dokladu o koupi uplatnit reklamaci.

Na co se záruka nevztahuje?

  • Mechanické poškození
  • Odření
  • Vady způsobené nesprávným používáním, například používáním nevhodné kosmetiky.
  • Odření baterií

 

Jak reklamovat?

Zákazník má právo na reklamaci v případech uvedených v platných právních předpisech nebo v poskytnuté záruce. Reklamační postup je popsán na našich webových stránkách pod Podmínky reklamace a vrácení"

Jak vám mám doručit formulář pro výměnu/vrácení zboží?

Formulář pro výměnu/vrácení zboží je třeba zaslat v balíku společně s vráceným zbožím.
podmínky-vrácení-kompenzace


Technické informace o výrobku

Jsou elektronické výrobky/výrobky napájené bateriemi nebo akumulátory vodotěsné?

Informace o vodotěsnosti jsou uvedeny u každého výrobku. Existují výrobky, které jsou odolné proti stříkající vodě, a proto nejsou vhodné pro použití ve vodě, nebo výrobky s vysokou odolností proti dřevu, které lze bez problémů namočit do vany, sprchy nebo horké vany. Až do hloubky 50 cm.

Jak často je třeba nabíjet dobíjecí výrobky?

U každého výrobku je uvedena doba provozu a nabíjení. Obvykle je to přibližně 2 hodiny.

Co je lékařský silikon oproti silikonu?

Jedná se o nejoblíbenější materiál, který je příjemný na dotek, jemný, snadno se čistí a nevyžaduje žádnou zvláštní péči. Rozlišují se výrobky ze 100% lékařského silikonu a výrobky označené jako silikonové, u nichž jsou použity i jiné materiály. K tomu, aby byl výrobek označen jako silikonový, stačí pouhých 10 % silikonu.

Jaký druh lubrikantu pro silikonové výrobky?

Měli byste si