Nemůžeme najít produkty odpovídající výběru.

Dame - erotické pomůcky, které změní váš přístup k sexu 

Dame je značka erotických hraček, která vznikla jako reakce na očekávání zákazníků, kteří chtějí rozšířit obzory svého sexuálního života a překročit dosavadní hranice, které jim bránily v plném potěšení. Je to kombinace nejvyšší kvality, představivosti a kreativity a příběh vzniku společnosti je nesmírně inspirativní. Jak vznikla značka Dame? 

Kde se vzal nápad na Dame?

Za revoluci na trhu s erotickými hračkami jsou zodpovědní původci značky Dame - Alex Fine a Janet Liebermann. Alex je žena, která se vždy zajímala o sexualitu a podvědomě cítila, že ji to táhne k práci s klitorisem. Vystudovala bakalářský obor gender a magisterský obor klinická psychologie. Pracovala na mnoha místech, kde se snažila sloužit lidem a poskytovat jim pomoc (Červený kříž, reprodukční zdravotní péče), ale nikde nemohla najít své místo. Přes den prodávala dětské šampony, po večerech a v noci vytvářela první vibrátory pro své blízké a připravovala návrhy hands-free pomůcek. 

Janet zase inspirovala k vytvoření vlastní kolekce erotických hraček mezera, kterou osobně spatřila v odvětví erotických pomůcek. Díky svým znalostem, které získala na polytechnické vysoké škole v oboru strojírenství, dokázala snadno navrhovat výrobky různých typů. Poté, co svému tehdejšímu partnerovi koupila vibrátor, však nevěděla, jak ho používat. Uvědomila si, že už samotná koupě hračky může pro mnoho lidí znamenat velké rozpaky, takže pokud mají doma přístroj, který neumějí používat, je jen malá šance, že se odváží napsat výrobci a zeptat se, jak ho používat. Janet chtěla ukončit tyto praktiky a vytvořit produkty, které se snadno používají, jsou intuitivní a pro každého. 

Od těžkých začátků k velkým úspěchům 

Přestože se původci a tvůrci značky setkali náhodou, okamžitě mezi nimi vzniklo porozumění. Ostatní si je stále pletli nebo je považovali za obchodní partnery, protože měli podobný cíl. V té době totiž nebylo mnoho mladých žen, které by se snažily proniknout na trh s erotickými hračkami. Dívky se rozhodly spojit své dovednosti a vytvořit společnou značku. Začátky však nebyly nejjednodušší. Banky jim stále odmítaly poskytnout úvěr na zahájení podnikání. Nikdo nechtěl investovat do hraček sexuální povahy, protože byly běžně spojovány s nemravnostmi. To nezchladilo nadšení budoucích majitelů a rozhodli se založit kampaň na crowdfundingovém portálu pro svůj první společný produkt, kterým byla Eva.  Podařilo se jim vybrat 575 000, čímž zároveň překonali rekord v nejúspěšnějším crowdfundingu erotických pomůcek. 

Dokonalá dvojice 

Dívky se skvěle kombinují, mají své vlastní povinnosti, ve kterých se cítí sebejistě, a skvěle se doplňují. I přes nedostatečnou podporu investorů se jim podařilo značku Dame uvést v život. Alex a Janet věnují velkou pozornost každému detailu svých výrobků. Alex přišel s obecnými nápady návrhů, zatímco Janet ovlivnila vzhled a mechanismy výrobků. Dámy si berou zpětnou vazbu svých zákazníků k srdci a každý další návrh od nich je vylepšením, směřujícím k dokonalosti, a zajišťujícím, že erotická hračka od Dame splňuje požadavky i těch nejnáročnějších zákaznic. Značka překonala obtíže a získala uznání na trhu, který dosud zcela ovládaly známé značky. Dame bojuje proti tabu obklopujícím sexuální život a snaží se odstranit pocit studu spojený s používáním erotických hraček. Za tímto účelem vytváří sérii článků o sexuálním zdraví, aby mohla dobře rozpoznat své vlastní potřeby a dokázala najít řešení. V roce 2018 se Alex dostal na seznam Forbes 30 pod 30 jako jeden z nejslibnějších podnikatelů pod 30 let. 

Poslání značky Dame 

Výrobky Dame jsou bezpečné a testované produkty, které vynikají neobvyklým, neokázalým designem (v sortimentu značky nenajdete realistické vibrátory, které by dokonale kopírovaly penis), aniž by byly přehnaně lékařské. Cílem značky je bojovat proti rozdílům mezi sexuálním potěšením, které zažívají muži a ženy. Studie prokázaly, že muži zažívají větší vzrušení a orgasmus než ženy a méně často považují sex za nepříjemný. Značka se také dočkala široké publicity, když chtěla propagovat své výrobky v newyorském metru, ale její plakáty byly odmítnuty s tím, že veřejný prostor by neměl propagovat sexualitu. V případě prostředků na podporu potence, polonahých žen v módních reklamách nebo dokonce v reklamách na potraviny však žádná taková omezení neexistovala. Značka zažalovala newyorské metro a upozornila na diskriminaci. Cesta značky nebyla snadná, rychlá ani přímočará, ale rozhodně inspirativní a hodnotná.